joi, 11 iunie 2009

8 lucruri fara de care nu pot sa traiesc



8 esentiale fara de care nu as putea sa supravietuiesc:

1) 1) Periuta mea electronica Sony;

2) 2) Ziarele &website-urile mele preferate: GQ, GT, Academia Catavencu + DNA (imi plac australienii foarte mult) &hotnews.ro - afterelton.com - facebook;

3) 3) iPod-ul meu mic si dragutz;

4) 4) Fotografia;

5) 5) Cainele meu Nero;

6) 6) Cei mai tari prieteni ai mei: Jason, Anca si Constance;

7) 7) Vacanta de primavara;

8) 8) Boxerii mei norocosi.

Voi aveti niste esentiale fara de care sa simtiti ca vi se degradeaza calitatea vietii daca nu le aveti? daca da as fi curios sa stiu care sunt ele.

PS: votati pt Matthew&Jeffrey

7 comentarii:

  1. schierbinte! :))
    la mine cred ca ar intra: masina, prietenii si cateva piese vestimentare. Si cred ca ata dentara ar fi esentiala.
    Florin

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru mine gayromeo este esential:)

    RăspundețiȘtergere
  3. periutele lectrice le folosesti cu vre un scop anume? ..sau mai au si ele alte intrebuintari?

    RăspundețiȘtergere
  4. O mică observaţie: "esenţial" nu prea poate fi folosit ca substantiv decât atunci când înseamnă "ideea centrală" (nu reţin decât esenţialul). În româna corectă, ceea ce vrei tu să spui ar suna: 8 lucruri fără de care nu pot trăi, 8 lucruri (care-mi sunt) indispensabile, etc. Altfel titlul sună ca o traducere stângace din engleză (essentials)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Anonim. Iti multumesc foarte mult pentru corectie (o sa modific titlul ca sa fie corect). Este o problema care ma alearga peste tot. Nu am crescut in ROmania si mama mea si bunica mea au fost singurele cu care vorbeam in romana. Nu pot sa spun ca vorbesc nici romana perfecta, nici engleza perfecta chair daca am crescut cu ambele. Imi pare rau :(

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Anonim
    Şi dacă "esenţial" ar deveni polisemantic, care ar fi problema?

    RăspundețiȘtergere
  7. caietul meu cu poezii, laptopul, mp3-ul,

    RăspundețiȘtergere