marți, 26 mai 2009

mall continuare.


Duminica m-am intalnit cu oamenii de la magazinul din mall. Adevarul este ca nu ma asteptam la niciun fel de reactie din partea lor in afara de 'Da... de acum inainte vanzatoarea noastra o sa aiba mai mare grija', insa au fost foarte draguti.

Am ajuns dupa-amiaza si ne-am intalnit la Hanul Haiducilor pe terasa cu administratorul si cu domnisoara. . El mai zambaret, ea mai putin zambareata - eu cel mai zambaret dintre toti :)) Mi-a facut cunostinta cu domnisoara (pentru ca initial a refuzat sa imi spuna cum o cheama..), am dat mana si ne-am asezat. Si apoi a fost asa de fain..parca m-as fi intors la adolescenta cand ma bateam cu vreun copil de prin vecini si apoi mama mergea cu mine la parintii copilului ca sa imi cer scuze...deci fix aceeasi faza s-a intamplat. 

- Domnisoara Gabriela ar dori sa va spuna ceva... (si i-a dat un cot subtil).
- Domnul Ionescu, vreau sa imi cer scuze fata de dumneavoastra si fata de toti homosexualii din Cluj-Napoca si vreau sa fiti sigur ca nu ma port asa de obicei..(si apoi a inceput sa imi povesteasca ce zi proasta avusese si toate cele).

I-am zis ca inteleg si ca sper ca toti homosexualii o sa fie tratati la fel ca toti clientii de-acum inainte. Apoi mi-au dat un voucher de cativa lei la ei in magazin pe care l-am refuzat politicos si am discutat despre ce o sa faca fiecare in concediu la vara. Am luat o mica gustare dupa care ne-am dus toti pe la casele noastre.

Sincer s-au purtat extrem de bine, avand in vedere toate circumstantele si cel putin din punctul meu de vedere este o mica victorie in acest mic oras. Cred ca la sfarsitul zilei, toti avem nevoie de micile noastre victorii. Pentru prima saptamana asta a fost o victorie :)

PS: au folosit termenul de 'homosexual' de atatea ori incat am crezut ca o sa incep sa le numar fiecare propozitie in care apare homosexualul :)) adevarul este ca de multe ori ma amuza termenul. si poponar e okay, dar numai daca u like dick as well :))

4 comentarii:

  1. very funny. ma mir ca ai avut parte de ceva tratament mai special:)

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari. mare tupeu ai avut. eu nu stiu daca m-as fi dus sa ma revad cu ei, de fapt nici nu stiu daca as fi mentionat ceva despre faptul ca sunt gay.

    RăspundețiȘtergere
  3. pt cine a avut profilul: rybak pe GR - am stiut ca o sa castige de la inceput, dinainte sa inceapa casele de pariuri ca il coteze la castigatori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna. Nu stiu daca mai tii minte cand ti-am zis de reclamatia facuta de prietenul meu la Banca Transilvania cu sediul in Grigorescu in legatura cu angajatul care a facut unele afirmatii la adresa noastra. Ei, uite ca dupa o luna si un pic primim raspunsul de la Banca Transilvania si suna in felul urmator:

    Catre, Domnul *#%@$#$ #@*&#

    Stimate Domn, dorim sa ne cerem scuze pentru incidentul neplacut pe care l-ati semnalat dumneavoastra prin adresa ****/**.**.****. Va informam pe aceasta cale ca am investigat aspectele sesizate de catre dumneavoastra in adresa si am aplicat in relatia cu angajatorul nostru sanctiunile prevazute de Codul de Conduita al Bancii Transilvania.
    Regretam aceasta situatie si va asiguram in continuare de intreaga noastra consideratie.

    Cu stima, Director Operatiuni *******


    De vreo patru ani incoace, sau ceva de genul asta, prietenul meu are sau, ma rog - ca nu cunosc termenii, executa operatiuni lunare la aceasta banca + actiunile detinute de bunica lui si, banuiesc ca, nu si-ar pierde BT-ul cativa clienti (inclusiv pe mine) in favoarea unui angajat incompetent pe care cei de la sediul principal nici macar nu-l cunosc.
    Vreau sa mai adaug ca nu ma asteptam de la o banca precum Banca Transilvania sa aiba astfel de angajati, mai ales ca toti cei de acolo au fost mereu draguti cu mine cand am fost la banca. "Se mai intampla si pe la case mai mari."
    Banuiesc ca, daca toata lumea ar face cate o plangere pentru angajatii de genul asta, lucrurile ar sta altfel si angajatii ar fi mult mai respectuosi cu clientii.

    O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere